zachmurzenie duże
15°
15°
środa
Reklama
Krzysztof Antończak w II turze zagłosuje na Urszulę Bujak!
24 października 2018 r. | 11:51
154

Krzysztof Antończak - były już kandydat na Wójta Gminy Panki, na łamach najnowszej klobuckiej.pl wydał specjalne oświadczenie w sprawie drugiej tury wyborów samorządowych. Antończak, który uzyskał 429 głosów, prosi, by jego wyborcy poszli na wybory i w drugiej turze oddali głos na Urszulę Bujak.

Druga tura wyborów na Wójta Gminy Panki odbędzie się już 4 listopada.

Oświadczenie Krzysztofa Antończaka znajdziecie poniżej.

PAWEŁ GĄSIORSKI



154 odpowiedzi na “Krzysztof Antończak w II turze zagłosuje na Urszulę Bujak!”

  1. Praszczyk pisze:

    Ula masz nasze głosy!

    65
    8
  2. Mia pisze:

    No i super. Musi wygrać Ula !

    59
    6
  3. Ja pisze:

    Głosowałam za pierwszym razem i teraz też oczywiście zagłosuje. Trzymam kciuki .

    56
    6
  4. Stefan pisze:

    IRENA a ty na kogo zagłosujesz ?? 🙂

    44
    7
  5. IRENA pisze:

    Bodzio musi wygrać , bo to gwarancja dalszego rozwoju naszej gminy , a nie stać nas na stagnację . Głosuję na TAK

    8
    66
  6. Remek pisze:

    Irena daj już spokój. Bodzio do domu, Ula wójtem

    60
    2
  7. dorota pisze:

    nie mam nic do nikogo ale uważam że wójtem powinien zostać ktoś działający z poza gminy, nie ULA i NIE WÓJT,ktoś z wyższym wykształceniem, mamy 21 wiek i ktoś ze średnim wykształceniem to za mało.
    oprócz wykształcenia w dzisiejszych czasach nowy wójt powinien znać choć jeden obcy język. musimy się rozwijać a nie cofnąć się w stecz

    5
    45
    • Ona pisze:

      No już nie przesadzaj z tym obcym… za duże wymagania na wójta stawiasz. Wystarczy że polski zna dobrze. A Bujak to nawet tego nie umie. Nawet czytać tylko duka. U Zaleskiego w wywiadzie nic od siebie tylko ledwo ż kartki czytała. A się przy tym nasapała…. ufff…
      Ani Wykształceni A, ani inteligencji, ani wiedzy..

      5
      48
    • Jarosław Brzęczek pisze:

      Ciekawe wnioski, szczególnie dwa. Wójt powinien znać język obcy. Wydaje się, że byłoby dobrze, aby umiał się dogadywać z wyborcami w języku ojczystym. Mieliśmy w historii Polski króla, który znał francuski, angielski, rosyjski, niemiecki, łacinę i grekę. Był wszechstronnie wykształconym władcą, a jednak z nikim się dogadać nie umiał. To ostatni polski król Stanisław August Poniatowski herbu Ciołek. Do dzisiaj jak chcemy kogoś obrazić mówimy często “ciołku”, to na cześć króla dzięki któremu doszło do rozbiorów Polski. Oczywiście nie ośmieliłbym się porównać króla Stasia do Bogusia, w końcu ten pierwszy trzymał w rękach prawdziwe berło, jako insygnia władcy…

      Drugi interesujący wniosek to ten o “cofaniu się wstecz”. Gdyby ktoś umiał wyjaśnić jak cofać się w przód, byłbym zachwycony…

      Generalnie z wpisu wynika, że na wyborcę obecnie, jaśnie nam panującego wójta, nadajesz się idealnie.

      50
      6
    • adam pisze:

      Bardzo wysublimowane obraża Pan czytelników swojego portalu.

      5
      47
    • But mut pisze:

      Coś w tym jest Jarek. Ty skończyłeś studia, a twoje komentarze sa żalosne. Prostak z wykształceniem ????

      9
      36
    • Z Panek pisze:

      No co Ty? Jarek? studia? Skończył chociaż dwie klasy zawodowki? Bo drugiej klasy nikt nie potwierdza… wszyscy mówią że pierwszą skończył bo do drugiej chodził Ale tylko chyba miesiąc.
      Można powiedzieć – chłopak pierwsza klasa !!!

      8
      37
    • Usetobe pisze:

      Jemu dwie klasy wystarczą za wasze studia. Skoro tak z wami jedzie po zawodówce, to szkoda było łożyć na studia. Chyba za głupi jesteście na niego twarzą w twarz, to opluwacie anonimowo. Miernoty.

      30
      4
  8. Leszek pisze:

    Coraz ciekawsze wpisy , ale dajcie już spokój , bo ani Ula ani Bodzio nic nie zrobią jak będą mieli niekompetentnych pracowników . Do zadań Wójta , Burmistrza czy Prezydenta należy tylko koordynacja , żeby Urząd działał dobrze . Na jego wynik pracują podrzędni pracownicy , chodziarz niektórzy włodarze nie mogą tego pojąć , że nie tylko zbiera się splendory za dobrze wykonaną pracę , ale trzeba umieć przyznać się i też i do porażek , a nie za niepowodzenia obarczać innych. Każdy to rozumie że tylko ten nie popełnia błędu co nic nie robi ! .

    44
    2
    • adam pisze:

      Wójt podejmuje jednak wiele strategicznych decyzji samodzielnie, kreuje ogólną strategię gminy oraz odpowiada za Wszystkie decyzje pracowników urzędu gminy.

      2
      38
    • Adam pisze:

      adam, wójt tej gminy nie odpowiada za decyzje, chwali się sukcesami a za błędy odpowiadają pracownicy i są winni zawsze pracownicy. Samodzielnie też nie decyduje, robi to co mu podpowiada Pani tego urzędu.
      Wszyscy wiemy że Pani Bujak ma doświadczenie tylko z rady gminy i będzie trudno na początku. Ale wybór obecnego wójta na kolejne 5 lat to spadanie po równi pochyłej w przepaść.

      42
      4
    • Adam pisze:

      Dodam tu jeszcze najważniejsze. Szacun dla Pani Bujak za to że miała odwagę otwarcie wnioskować o referendum. A teraz, szacun za to że wiedząc o sytuacji Gminy, o poczynaniach wójta, które nadszarpnęły pozycję naszej gminy w powicie i województwie, ma odwagę startować na wójta i w tym wszystkim się zmierzyć.

      40
      2
    • adam pisze:

      @Adam
      Ale ja nie mówię o aktualnym wójcie ponieważ go nie znam.
      Natomiast odnoszę się do pierwszego wpisu, że wójt tylko odpowiada za koordynację.
      Nie krytykuję i nie oceniam żadnego z kandydatów, ale widzę, że ten portal jest mocno ukierunkowany ideologicznie jak i sam jego autor.

      5
      35
    • Lopez pisze:

      @adam
      takie święte prawo redaktora dotąd, gdy robi to za własne lub inne, ale prywatne pieniądze.

      35
      1
    • adam pisze:

      @Lopez
      Oczywiście, że masz rację – jego strona, jego zdanie, a mnie pozostaje się zgodzić lub nie.
      Sęk w tym, że człowiek ten mnie jak i innym ludziom w gminie, powiecie, a także poza nimi przedstawia się jako dziennikarz jednocześnie nim nie będąc, czym jednocześnie wprowadza swoich rozmówców w błąd.
      Zawód dziennikarza jak i etos pracy wymagają przestrzegania pewnych zasad.

      3
      33
    • adam pisze:

      A nie przepraszam i prostuję, Google pokazuje słowo dziennikarz skreślone obok Jarosława Brzęczka 🙂

      4
      32
    • Leszek pisze:

      Do adam : jedyna strategiczna decyzja Wójta , co mi wiadomo, to na pewno darmowa promocja Panek w 2016 roku , ale jakim kosztem !!!!!!!!!

      31
      2
  9. Obserwator pisze:

    Leszek, masz tu sporo racji. Wójt owszem reprezentuje Gminę i podejmuje różne decyzje. Ale bez dobrej kadry która wie co ma robić i zna się na tym za daleko nie pojedzie. Niestety poza kilkoma przykładami osób które pracują i jakoś ciągną ten wózek, wiele decyzji i działań wójta i jego świty doradców spowodowało odejście dobrych fachowców dzięki którym te osiągnięcia były widoczne. A zatrudnienie nowych całkiem niezorientowanych ludzi swojaków albo świeżaków :), którzy nawet jednego wniosku nie potrafią napisać bez błędów poskutkowało brakiem dotacji. (bo tu atakują wszyscy Bujakową i jej świtę a zapominają że wójt bez swojej świty a szczególnie jednej świtezianki za wiele nie zdziałał)

    42
    2
  10. Zniesmaczona pisze:

    Biedna gmina Panki. Znana niemal w całej Polsce, niestety jedynie z afer i wszelkiego rodzaju negatywnych sytuacji. Dzieje się zle, nie mam wątpliwości. Brak pieniędzy, kulejącą kultura, problemy na wielu płaszczyznach.. największym problemem okazuje się władza.. choć mieszkańcy sami wybrali.. Fakt, iż mamy tylko trzech kandydatów uświadamia, ze nikt nie chce już tutaj brudzić rak. I z szacunkiem do całej trójki, ale nie wierze w 100% kompetencji któregokolwiek z nich.. zwłaszcza zważając na problemy, którym gmina musi stawić czoła w najblizych latach. Mieszkańcy są trochę między młotem a kowadłem i szczerze wspolczuje, bo jest tutaj wielu lokalnych patriotów i zapewne serce im się kraja gdy widza jak niedouczeni rujnują ich Mała Ojczyznę. Wiemy już na co stać obecnego wójta. Dlatego Ci co maja trochę oleju w głowie nie chcą na niego głosować. Ale szkoda, ze nie ma kandydata, który moglby przekonać, ze ma w głowie i rękach umiejętności, które wyprowadza gminę z dołka i poprowadzą dobra droga przez kolejne lata. Mam obawy co do pani Bujak, ale z dwojga złego lepiej dać szanse nowej osobie… mimo wszystko mam nadzieje, ze za 4 lata znajdzie się wreszcie komepetentna osoba na to stanowisko, a społeczeństwo zacznie myśleć bardziej dalekobieżnie. Życzę powodzenia gminie, do której mam sentyment…

    43
    4
    • Leszek pisze:

      Do zniesmaczona : Masz rację z dwojga złego , lepiej wybrać p. Bujak , bo Bodzio przez te 8 lat niczego się nie nauczył , ba stracił nawet godność i honor .

      42
      3
    • Lopez pisze:

      @zniesmaczona @Leszek
      Mają Państwo sporo racji, ale z jednym pozwolę się nie zgodzić. Otóż wybór, przed jakim stoją mieszkańcy Gminy Panki, nie jest wyborem mniejszego zła. Jest wyborem normalności. Oczywiście, że Pani Bujak nie legitymuje się wykształceniem z zakresu prawa, ekonomii czy zarządzania. Jak jednak ktoś słusznie zauważył, wójt gminy nie jest jedynowładcą, a istotnie stanowiska w gminie muszą być powierzone fachowcom. Wierzę, że osoba odpowiedzialna, a za taką uważam Panią Bujak, choćby z racji wykonywanego przez nią zawodu, takie osoby ma i w stosownym czasie je przedstawi. Niewielu pewnie pamięta, ale obecny wójt startował bez żadnego doświadczenia samorządowego, jako kandydat pewnego ważnego prezesa dużego zakładu, nota bene bardzo dobrego prezesa. Wygrał z człowiekiem, który “zjadł zęby” na samorządzie. Tak wiec drodzy Państwo, to nie jest wybór miedzy dżumą a cholerą, to po prostu wybór normalności.

      42
      2
    • mieszkanka Panek pisze:

      radzę dobrze się przyjrzeć i przypomnieć jakimi osobami otacza się p. Bujak. Jeśli to są fachowcy, którzy mają wyciągać gminę z rzekomego dołka to ja podziekuje… a zresztą skąd stwierdzenie o dołku? poza propagandą p. Brzęczka nigdzie go nie widzę.

      1
      19
  11. Fifi pisze:

    Wybierzmy przyszłość oraz styl …Urszula Bujak !!!!!

    41
    3
  12. Stanczyk pisze:

    Wracajac do wypowiedzi Pana Jaroslawa, zapomnial Pan dodac ze Bodzio jakis czas temu rowniez ostro dzierzyl w dloniach “swoje berlo” jak wszyscy pamietaja ?

    36
    3
  13. Renata pisze:

    berło berło i berło… to już nudne strasznie… prywatny film ot co, niektórzy nie potrafia o tym zapomnieć, może po prostu maja tak nudne życie erotyczne, że żal im dooopska ściska, ale nie o tym chciałam… Każdy wójt ma wzloty i upadki jak każda władza dobre i gorsze decyzje podejmuje… Warto spojrzeć choćby na wywiady z kandydatami w Nowinach… Wójt to osoba, która będzie gminę reprezentować na różnych szczeblach, na różnych spotkaniach z bardzo zróżnicowanymi środowiskami, które trzeba będzie przekonać do swoich racji, nieraz coś ugrać, no czysty biznes… szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie na takim stanowisku Pani Bujak…. na wywiadzie ledwo z kartki czytała, wójt musi mieć werwę, smykałkę do interesów… U naszej kandydatki tego nie widać, sam sposób wypowiedzi nudzi i jakoś ciężko uwierzyć w to, że kogoś do czegoś może przekonać. To tylko moje zdanie. Obecny wójt też zaczynał od zera, ale czasy się zmieniają, wybór Pani Urszuli nie uważam za trafny…. Szkoda, że nikt nowy nie startował oprócz Pani Bujak może decyzją byłaby łatwiesza. Swój głos oddaje na Pana Bogdana, nowa rada myślę, że będzie czuwać nad tym co robi a pierwszą decyzją Pana wójta powinna być zmiana Sekretarz i wtedy wydaje mi się, że wszystko będzie ok.

    5
    40
    • Lopez pisze:

      Tu nie chodzi o film, a o reakcję tego człowieka na fakt jego ujawnienia. Reakcja ta była żenująca. Festiwal kłamstw, niestworzonych historii (by przypomnieć śmiertelne niebezpiecznie zdarzenie na autostradzie, którego jakoś nie odnotowały żadne służby), czy wreszcie przeprosiny Antonii, Antoniny czy jakoś tak… Swoją drogą ciekawe jako zakończyły się postępowania z zawiadomień pana wójta?
      Starożytni mawiali errare humanum est in errore perservare stultum (panu wójtowi i jego apologetom łacina nieobca). Wójt nigdy za swoje zachowanie nie przeprosił, co dyskwalifikuje go jako człowieka pełniącego funkcję publiczną. W wywiadzie wypadł nieźle, co trudne nie jest, gdy zna się pytania, a zadający je ogranicza się do ich odczytania. Nie bez znaczenia jest obycie z obiektywem… Liczba kłamstw w tym “wywiadzie” przeraża. Pan wójt miał bezwzględną większość w Radzie Gminy, a teraz ma pretensje do swoich ludzi. Kwestia finansowania KS Panki to stek bzdur i wójt wie to doskonale. W końcu nie kto inny jak jego przyjaciel był prezesem Klubu…
      Pani Renato, jeżeli wierzy Pani w zmianę sekretarza przez obecnego wójta, to proszę wybaczyć, ale to naiwność. To nic złego, każdy dobry człowiek musi być w pewnym zakresie naiwny.

      38
      2
    • Andrzej pisze:

      No “fajny” wywiad, gdzie Praski już na starcie kłamie, mówiąc, że nie miał wsparcia w Radzie Gminy. Przypominam, że miał przewagę (9 do 6) swoich radnych: R. Olczyk, L. Wójcik, K. Antończak, T. Pilarz, L. Stępień, R. Sówka, A. Duda, T. Nicer i B. Skwara.
      Niestety, Nowiny kasują niewygodne dla Praskiego komentarze.
      P.S. Ja zawsze mając do wyboru kłamce i osobę prawdomówną – wybieram drugą opcję.

      36
      2
    • Marian pisze:

      Dobrze prawisz że ma wzwody tfu.. wzloty i upadki. Przez to miał czas żeby zachować się honorowo ale słowo honor u tego człowieka nie istnieje. Widać to po filmie jak łatwo spuścił w kibelku (nie się ) swoich radnych. ZERO skrupułów.

      37
      2
    • Leszek pisze:

      Renata mam nadzieje że sama w to nie wierzysz co piszesz , Wójt nauczył się tylko cwaniactwa , a bez pani sekretarz to będzie błądził jak dziecko we mgle . Co do splotu wyborczego w Nowinach , to każdy może się przygotować , bo pytania znał już wcześniej , dlaczego tak nie potrafi odpowiadać w Urzędzie czy na sesjach redaktorowi Kłobuckiej , może najpierw byś się zastanowiła zanim coś napiszesz . A co do jego werwy i smykałki do interesów jak go przedstawiasz , to nie masz powodu się o niego martwić , na pewno odnajdzie się w nowej roli (może jakiś swój biznes ) .

      32
      3
  14. Renata pisze:

    jesli to był prywatny film i jakoś wyciekł to sama zastanawiam się jakbym zachowała się na miejscu wójta… Ciężka sytuacja bo dotyka najintymniejszej ze sfer więc ciężko o tym mówić…. i też za co miał przepraszać???? Jesli chodzi o wywiad to pewnie Pani Bujak również znała pytania o czym świadczy odczytanie odpowiedzi z kartki… Praski chociaż się przygotował… To, że wójt miał większośc nie oznacza, że osoby te z nim współpracowały tzn., nie były zainteresowane tym, co się dzieje, jakie wójt decyzje podejmuje, a jak przychodziło co do czego to budzili się, że o niczym nie wiedzą, że wójt ich nie informuje, chyba o to chodziło. A Klub sportowy… prawdą jest to, że co roku klub dostaje pieniądze, a jeśli przeciwnicy wójta twierdzą, że gmina jest tak bardzo zadłużona to ile miał w końcu dać na ten klub jak nie miał z czego???? A w zmianę sekretarza wierzę, to radni powinni wywrzeć presję na wójcie i to powinna być ich pierwsza wspólna decyzja!! I zmiana wójta nie byłaby potrzebna

    2
    35
    • Lopez pisze:

      @renata
      Jeśli uważa Pani, że wójt nie miał za co przepraszać, to nie widzę płaszczyzny do dyskusji. Widać wyznajemy inne wartości. Jakim człowiekiem jest pan wójt świadczy jego stosunek do ludzi, którzy przez całą kadencję stali za nim murem. Nie tylko ja to zauważyłem. Redaktor (świadomie nie używam słowa dziennikarz) Zalski też gra w swoją grę, ale to inny temat.

      37
      1
    • Leszek pisze:

      Pani Renato nie rozumiem dlaczego Wójt miałby zwolnić panią sekretarz , skoro w/g pani Urząd funkcjonuje bez zastrzeżeń . Czyżby to oznaczało że nasz włodarz to tylko “figurant” , a pracami koordynuje sekretarz? Jakimi standardami się pani kieruje , kto według pani rządzi gminą ? Niech pani sama sobie odpowie dlaczego ostatnio na Maskpolu wymienili Zarząd (Prezesa i jego zastępcę) , a przecież w/g pani rozumowania mogli zwolnić jakiegoś kierownika bądź brygadzistę .

      32
      1
  15. Renata pisze:

    z tego co pamietam przeprosił na fb mysle, że jakby sprawa znalazla swoje wyjasnienie to wiedzielibysmy czy ma za co przeprosic czy nie, bo może ktoś mu najzwyczajniej w swiecie swinie podłożył. A wartosci wydaje mi sie podobne wyznajemy, ja po prostu nie skreslam ludzi i staram sie postawic w ich sytuacji, bo ta wojta okropna i jedna z najgorszych z czym pewnie sie Pan ze mna zgodzi. A jaki stosunek ma Pan wójt do ludzi którzy byli za nim??

    2
    34
    • Leszek pisze:

      Po konwencji PSL i po wypowiedzi Bodzia na temat oświaty , to tą “świnię” prawdopodobnie mogła mu podłożyć “Dobra Zmiana ” , szkoda tylko że nie ma nacisku z jego strony na policję i prokuraturę , aby wyjaśnić tą aferę , miał na to 2 lata .

      3
      29
    • Lopez pisze:

      @Renata
      Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. Sytuacja, w jakiej znalazł się wójt, rzeczywiście nie do pozazdroszczenia, no ale kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Napisał już @Arkadiusz jakie były tłumaczenia wójta, co chwilę inne. Tak się składa, że wszyscy rozpoznawali osobę na zdjęciu, tylko nie aktor tego “monodramu”. Gdyby jednak ten film byłby największym problemem wójta, to chwała Bogu. Rozgardiasz w urzędzie, kolejne odejścia skarbników, absolutny brak transparentności, oczyszczalnia ścieków i zanieczyszczenie rzeki, skłócenie z najbliższym partnerem – Gminą Przystajń, obietnice na lewo i prawo, czy wreszcie pospolite kłamstwa. Wywiad na portalu Nowiny Kłobuckie co do formy jest ok. Treść każdy oceni, zwłaszcza byli radni mogą poczuć się głupio. Cztery lata lojalności i taka wdzięczność. Polecam poczytać dyskusję. Administrator portalu nazywa siebie dziennikarzem, jest znanym przedsiębiorcą, ma stowarzyszenie, które prowadzi placówki oświatowe… Poczytajcie jego wypowiedzi. Formę innej osobie bym oszczędził, ale jak dziennikarz pisze “bież” się do roboty to ręce opadają. Treść wpisów redaktora to materiał na proces, co najmniej cywilny. Najwyżej jak redaktor przegra, to zacznie rzucać oskarżenia na sądy. Do tego usuwanie komentarzy, stara jak świat metoda. Coś jakby nowy GUKPPiW. Ale cóż, jak mawiają, jego cyrk, jego małpy.

      Ps
      Młodszym czytelnikom należy się wyjaśnienie. GUKPPiW to niesławnej pamięci Główny Urząd Kontroli Prasy Publikacji i Widowisk czyli cenzura.

      33
  16. Arkadiusz pisze:

    To byli talibowie ja to wiem to oni chcieli go skompromitowac.a do Renaty mówię brawo jeśli mówi że prywatność na FB istnieje.chce jeszcze przypomnieć że wójt najpierw się tłumaczył że haker wykradł jego prywatny filmik a później wyparł się że to nie on jest na tym filmiku to tak jakby go policja na rowerze zatrzymała pijanego wydmuchał by 2 promile a w oświadczeniu wójta i w protokole z badania by napisali że prowadził lord Wader albo że jechał bez trzymanki kierownicy więc nie ma podstaw do ukarania

    37
    1
  17. Leszek pisze:

    Znowu Boguś dał popis w swoim wystąpieniu w ‘Nowinach” obrażając o niekompetentność radnych tym bardziej “swoich” , którzy stali za nim ” murem ” , na dodatek jeszcze kolejne Skarbniczki , które w jego oczach nie chcą ciężko pracować ( tłumacząc to dużymi inwestycjami ), najlepiej chciały by brać “kasę” za nic . Moim zdaniem powód odejść leży gdzie indziej , bo żadna doświadczona księgowa nie weźmie odpowiedzialności za ” bałagan “. Kolejny Wójt będzie musiał obniżyć kryteria na to stanowisko , najlepiej wykształcenie podstawowe i zero stażu , albo na miejsce Skarbnika powołać CBA.

    31
    1
    • mieszkanka Panek pisze:

      nie rozumiem jak można wciąż pisać że skarbniczki odchodzą bo jest bałagan w księgowości.. . na jakiej podstawie wyciągacie taki wniosek? czy któraś z nich tak twierdziła, czy kontrole coś wykazały (a w księgowości są ciągle)? na pytanie czemu zrezygnowały jest co najmniej milion odpowiedzi, ale powtarzacie tą jedną- normalnie propaganda!

      1
      13
  18. ATRO pisze:

    Przeszło bez echa. Wczoraj były wyniki konkursu z PROW na modernizacje i przebudowę dróg lokalnych:
    https://prow.slaskie.pl/file/download/633
    Gmina Panki na 41 miejscu (wniosek dotyczył drogi Źerdzina-Praszczyki). Budżet naboru wynosiły 7 114 228 euro, czyli około 30 662 322 zł. Biorąc pod uwagę fakt, że gminny będące przed nami na liście złożyły wnioski na 42 514 355 zł, o ile dobrze policzyłem można wnioskować, że niestety dotacji gmina nie otrzyma…

    32
    • Lopez pisze:

      @ATRO
      Masz rację, przeszło to bez echa, bo i czym się chwalić. Smutna to jednak wiadomość dla Gminy i jej mieszkańców. Ja nie myślę kategoriami “im gorzej dla nich tym lepiej dla nas”. Gmina to wspólnota mieszkańców, mimo że nasz, obecny jeszcze włodarz, zawsze mówi o gminie w pierwszej osobie np. ja zrobiłem, ja dałem… Le Roix Soleil niemalże. Niestety dla wszystkich, format biegunowo odległy.
      Niedobra to dla gminy wiadomość. Czas jednak poszukać przyczyn i wspólnie pracować nad poprawą.

      27
    • ATRO pisze:

      Ja też nie myślę tym kategoriami, iż „im gorzej dla nich tym lepiej dla nas”.

      Napisałem to tylko informacyjnie. Mam tylko nadzieję, że zostaną z tego wyciągnięte odpowiednie wnioski.

      27
    • Lopez pisze:

      @ATRO
      Przepraszam, jeśli mój wpis cokolwiek sugerował. Istotnie podał Pan informację. Pozostaję z szacunkiem.

      24
  19. Renata pisze:

    @Lopez

    Bodziu najgorszy, że wystapił u pseudoreportera a Pani Bujak u kogo wystąpiła? Słowo przeciwko słowu. Tak, pewnie burdel jest w papierach w gminie, ale kto tam był lata skarbnikiem??????? prosta odpowiedź, fakt jest taki, że po tym filmie większość się od Praskiego odwróciła np. Pan Mach, wcześniej chyba między nimi było ok. Nie bronię wójta. bo po takim incydencie zakopałabym się pod ziemią na jego miejscu, ale stawił czoła problemowi, tylko szkoda, że to do dzisiaj nie zostało wyjaśnione, może nie mielibyśmy się o co spierać

    2
    27
    • Lopez pisze:

      @Renata
      Po tym co przeczytałem w wykonaniu redaktora Nowin uważam, że każdy wywiad tam jest błędem. Atak i inwektywy kierowane na czytelnika portalu, bo ośmielił się mieć inne zdanie od redaktora, dyskwalifikuje to medium. O cenzurze z wrodzonej łagodności nie będę się rozpisywał.
      Kto był skarbnikiem to wiem, wiem też kto nie był, a nigdy nie była skarbnikiem Pani Bujak. Stawienie czoła problemowi w wykonaniu wójta było lawiną oskarżeń wobec całego świata, sprzecznych ze sobą wersji zdarzeń (niekiedy niemal fantasmagorycznych) zwieńczonych kuriozalnymi przeprosinami w stylu starego dowcipu, którego puentą jest stwierdzenie dziecka do braciszka “przepraszam Cię braciszku, żeś głupi”
      Pani Renato, zgadzam się z Panią co do prawidłowego zachowania w takiej sytuacji, dodam, że przedwojenny oficer wybrałby honorowe wyjście z użyciem broni służbowej. Ja nie wymagam od nikogo takich dramatycznych kroków, bo i honor się na przestrzeni lat zdeprecjonował. Mnie przekonuje jedna rzecz, na którą proszę zwrócić uwagę. Otóż wójt świadomie lub nie obraża ludzi. Lekceważy radnych, a stali za nim murem, lekceważy skarbników sugerując, że pracować im się w urzędzie nie chciało, wreszcie obraża wyborców przeciwniczki mówiąc o zmarnowanych głosach… Żaden głos nie jest stracony, obywatel przyszedł i wyraził swoje zdanie, a włodarz ma wyciągać wnioski. Zawsze, gdy brałem udział w jakiejkolwiek rywalizacji, starałem się walczyć o coś, a nie przeciwko komuś. Dobrze by jeden z kandydatów wziął sobie to do serca, choć nadziei wielkiej nie mam.
      Miłego popołudnia życzę. Może się kiedyś spotkamy w realu, a może już się znamy 😉

      33
  20. Renata pisze:

    @Arkadiusz

    ani razu nie pisałam nic o prywatności na fb, a o przeprosinach Praskiego na tym portalu społecznościowym!

    1
    25
  21. Renata pisze:

    @Lopez

    nie od dzisiaj wiadomo jak jest z nowinami i w jaki sposób są komentowane wypowiedzi ludzi mających inne zdanie, tylko po wywiadzie z Panią Bujak nikomu to nie przeszkadzało… Zgadzam się z Panem w wielu kwestiach, ale mówiąc, że Praski “obraża wyborców przeciwniczki mówiąc o zmarnowanych głosach” to nadużycie. Wielu kandydatów w całym kraju mówiło o tym, żeby wykorzystać swój głos właściwie i zagłosować na niego, więc wszyscy mówili o tym samym tylko inaczej ubrali w słowa, sens jest ten sam, już nie szukajmy na siłę problemów i błędów Praskiego.

    2
    25
    • Lopez pisze:

      @Renata
      Pozwoli Pani, że pozostanę przy swoim. Cały rzeczony wywiad wójta był szukaniem winnych i atakowaniem. Aczkolwiek to moje zdanie, można mieć inne. Kończąc z mojej strony wątek pozwolę sobie zauważyć, że problemów i błędów wójta nie trzeba na siłę szukać. Sam sprokurował ich aż nadto. Pozdrawiam serdecznie

      24
      1
  22. Arkadiusz pisze:

    A mi chodziło że wójtowi czyli osobie na stanowisku który reprezentuje 5 tysięczna społeczność nie wypada wa.lic k.. i umieszczać tego na FB mógł pomyśleć że FB to nie sejf pod łóżkiem .niedawno sąd skazał księdza za posiadanie marihuany na większy wyrok niż zwykłego obywatela a w uzasadnieniu napisał że ksiądz to osoba publiczna która powinna dawać przykład i mieć nieskazitelną opinie

    31
  23. Arkadiusz pisze:

    A co do pana Zaleskiego powiem tak że oficjalnie i na sesji i na łamach nowin i na FB krytykował lacnego i słusznie zresztą że namawiał ludzi publicznie żeby nie szli na referendum o odwolanie praskiego ,przypomnę wszystkim że sam praski latał z takimi ulotkami a na dodatek wykorzystywał do tego swoich gminnych pracowników .pytam czy to jest w porządku? Albo czy wójt z godzinach pracy za nasze pieniądze może pić kawę u kolegi jechać do Warszawy na spotkanie partyjne lub rozwieszać plakaty wyborcze? Nie ma na to naszej mieszkańców panek zgody!!!

    36
  24. Wyborca pisze:

    SAMORZĄDOWE WYBORY … PEŁNA DEMOKRACJA…
    tylko jakoś kandydat Praski nie pamięta że nie tak dawno bojkotował REFERENDUM – akt demokracji bezpośredniej
    taki sam jak obecne Wybory Samorządowe….
    jakoś mu teraz ten akt demokracji nie przeszkadza…!!!
    I skomli o głosy wyborców … których uważał za… zwykłych baranów !!

    34
  25. Beti pisze:

    Nasi miejscowi “dziennikarze” zatracili dawno to co w Dziennikarstwie przez duże D ważne. Obiektywizm. Jeszcze niedawno naczelny Nowin ganił każdy ruch wójta gminy Opatów, starosty, całego psl. Aż tu nagle coś się stało że zmienił zdanie. Wywiady, relacje z otwarcia tego czy tamtego, odbioru drogi itd. Cóż takiego się wydarzyło????? Domyślam się co to takiego. $$$$

    32
    1
  26. MYŚLIWY pisze:

    Nosił Wilk razy kilka….. teraz poniosą Wilka !!

    38
  27. karol pisze:

    ogladajac wywiad u zalskiego memy na pania Bujak i komentarz syna pani sekretarz Kuby Wachowskiego wiadomo kto za tymi memami stoi . moze warto to zglosic odpowiednim organom i dodac ze zycie ponad stan osob ktore nie wykazuja dochodu lub najnizsza krajowa to ciekawy tamat do odpowiedniej komorki.

    32
  28. Renata pisze:

    Państwa komentarze są poniżej pasa… Wstyd, zakładam, że osoby dorosłe…żal, przykro się to wszystko czyta

    1
    26
    • Andrzej pisze:

      A wójta miło się Pani słucha,
      Co to za włodarz jak rozdaje piwa ludzią i namawia żeby głosować na niego .
      Ciekawe kogo to był pomysł samego wójta czy raczej sekretarz , bo wiadomo kto rządzi w tej gminie

      30
  29. Obserwator pisze:

    do Renata…
    Żal…. to mogą mieć mieszkańcy do wójta że przypomina sobie o nich na chwilę przed wyborami…
    a jak już po … to spadajcie naiwniaki !! na drzewo !!
    NIE TYM RAZEM…. LUDZIE JUŻ SIĘ NIE NABIORĄ KOLEJNY RAZ !!!

    30
  30. IRENA pisze:

    Obejrzałam wszystkie sploty co zrobił Bodzio dla naszej gminy . jestem na TAK .

    3
    28
  31. Świadomy pisze:

    UWAGA

    OWIECZKI I BARANKI !!!

    NIE DAJCIE SIĘ UWIEŚĆ KOLEJNY RAZ …. PRZEBIEGŁEMU WILKOWI !!!

    36
  32. IRENA pisze:

    Bodzio czekamy jeszcze na splot z poparciem PSL-u na czele z prezesem Kosiniakiem-Kamyszem i będzie ok , wygrana pewna .

    3
    26
  33. Leszek pisze:

    Po 4 listopada skończą się już szkolenia w Karpaczu , SPA , wyjazdy na Ukrainę za pieniądze podatników

    31
    • Leszek pisze:

      Do Renata vel Adam Pankiewicz (fb) , bardzo podobają mi się te wpisy chwalące naszego włodarza za to co zrobił dla naszej gminy , ale jakim trzeba być człowiekiem jakie są wasze wartości , jakie są Wasze morale wypowiadając się w tych waszych wpisach co do Radnych (swoich) i pani Sekretarz , którzy stali murem za Wójtem. Teraz to oni są ci ” źli” ! Przytoczę słowa pani Przewodniczącej z sesji z dnia 17.09.2016 r( You Tube ) co Wójt mówił : ” że nie przejmuje się głupim gadaniem ludzi ” i jeszcze jeden cytat z tej sesji “najgorsze poczucie niesprawiedliwości jest wtedy , kiedy ktoś się cieszy że skrzywdził i jeszcze zachowuje się tak , jakby to on był skrzywdzony przez siebie “.

      25
    • Lopez pisze:

      Niech wójt przypomni nam jeszcze memy o wilku i baranach. Widać przecież, że to człowiek wielkiej pokory… A spoty promujące wójta? Naprawdę trudno przez 8 lat kadencji nie zrobić niczego, tym bardziej że szereg inwestycji przygotował jeszcze wójt Zbigniew Wydmuch, a że Zieloną Pracownię załatwiła sobie sama szkoła, nieważne. Cóż z tego, że fakty na temat finansowania klubu są odległe od twierdzeń wójta, tym gorzej dla faktów. Wywiad wójta to przemieszanie fanfaronady i krytyki wszystkich tylko nie siebie. No ale klasyk mawiał przecież, co zrobi ciemny lud. Uważam, że ciemnego ludu nie ma w Gminie, a efekty tego będą za tydzień.
      Swoją drogą kręcenie materiałów wyborczych na terenie placówek oświatowych uważam za żenujące

      25
    • Z Panek pisze:

      Do Leszek.
      Brzeczek, ty masz na imię Jarosław, nie Leszek. Wstydzisz się swojego imienia? No weź się nie wyglupiaj! To przecież nie twoja wina.
      P.s. ja też nie znam Pankiewicza ale już go lubię

      3
      20
    • Lopez pisze:

      Ja też nie znam Pankiewicza, chyba nikt go nie zna, bo to czyjeś alter ego. Co do tego, kto jest spiritus movens Pankiewicza mam pewne podejrzenia.

      20
  34. Renata pisze:

    @Leszek

    Pan chyba nie potrafi czytac ze zrozumieniem, ani razu nie chwalilam wojta odnosilam sie tylko do filmiku sprzed 2 lat i wywiadu w nowinach, i bron Boze nie jestem jakims Pankiewiczem

    2
    21
    • Leszek pisze:

      Odniosę się do pani wcześniejszych wpisów – “Wójt to osoba, która będzie gminę reprezentować na różnych szczeblach, na różnych spotkaniach z bardzo zróżnicowanymi środowiskami, które trzeba będzie przekonać do swoich racji, nieraz coś ugrać, no czysty biznes… szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie na takim stanowisku Pani Bujak…. na wywiadzie ledwo z kartki czytała, wójt musi mieć werwę, smykałkę do interesów… ” – “To, że wójt miał większośc nie oznacza, że osoby te z nim współpracowały tzn., nie były zainteresowane tym, co się dzieje, jakie wójt decyzje podejmuje, a jak przychodziło co do czego to budzili się, że o niczym nie wiedzą, że wójt ich nie informuje, chyba o to chodziło. ” – A w zmianę sekretarza wierzę, to radni powinni wywrzeć presję na wójcie i to powinna być ich pierwsza wspólna decyzja!! “

      9
      13
    • Leszek pisze:

      No i co Renato , Ty szybciej piszesz niż myślisz !

      19
      1
  35. Zdzichu pisze:

    oooo tak obecny wójt umie jak nikt inny reprezentować gmine… !!

    NIKOMU INNEMU NIE UDAŁO SIĘ POPSUĆ KONTAKTÓW Z 32 GMINAMI W REGIONIE !!
    BRAWO !!

    30
  36. Swojak pisze:

    Ciągle czekamy na te Wielką Rzeke Piniendzy !!!
    bo na razie to …
    była tylko
    Wielka Rzeka Szamba w Pankówce…. !!

    tak wielka aż Krzepice poczuły w Liswarcie !!

    29
    • IRENA pisze:

      Jak 4 listopada wybierzemy Bodzia to nie będzie tylko rzeka , popłynie do nas morze , a nawet ocean pieniędzy !!!!! Szkoda że nie ma już gazetki wPankach, bo mieszkańcy byli informowani na bieżąco o kolejnych inwestycjach w naszej gminie .

      1
      27
    • Krzysztof pisze:

      IRENA ale TY pierdoły piszesz.

      Uważajta ludzie żebyście sie nie potopili w tym oceanie pełnym kasy !
      HAHAHAHA

      27
  37. Renata pisze:

    @Leszek

    nie będę się klocic mowilam juz ze odnioslam sie do wywiadow dzieki ktorym mialam mozliwosc porownac kandydatow na podstawie ich wypowiedzi, nigdzie nie napisalam ze Praski jest the best, to Pan szybciej czyta niż mysli

    12
    8
  38. Swojak pisze:

    Oj tak tak …..
    Wójt gładko mówi …. szkoda tylko że N I E P R A W D E !!

    kłamie jak z nut ! koncertowo !

    30
    1
  39. Ela pisze:

    Super Boguś , czekamy na kolejne spoty z BUT-MET-em , JARCHEM-em , właścicielami ATHENY , byłym Prezesem , Proboszczem i może jeszcze z mieszkańcami . Jak kogoś pominęłam to przepraszam !

    33
    1
  40. Remek pisze:

    Bogdan ja na twoim miejscu nie startowałbym w wyborach. Popatrz co zgotowałeś rodzinie która nie jest winna za to że tak postępujesz. Spoty już ci nie pomogą, wrócisz wilku na swoje stare miejsce

    24
  41. Z Panek pisze:

    Dlaczego redaktor klobucka.pl nie napiszę nic o pani Bujak synu??? O swoim synu??? I o swojej matki synu??? To niezwykle barwne historie a on milczy

    3
    23
    • Leszek pisze:

      Do Z Panek : Myślę że Adam Pankiewicz miałby bardziej barwniejszą historię niż ci synowie , chciałbym zobaczyć jego pokój ! Skąd wie i ma tyle materiału o naszym Wójcie , czy jest jego fanem ,może napisał by biografię pt. Jak dobra zmiana chciała zniszczyć kandydata PSL-u na “Wójta Roku” zmontowanym filmem. To mieszkańców bardziej by zainteresowało .

      18
    • Z Panek pisze:

      Ty dalej Leszek vel redaktorze klobucka.pl bladzsz jak dziecko we mgle. Albo szklana kula ci się zepsuła. Szukaj dalej. Jak uda ci się znaleźć Pankiewicza to daj znać bo sam jestem ciekaw kto to.
      No i nie próbuj odwracać tematu od tego co istotne tylko miej cywilną odwagę napisać prawdę na wyżej poruszony temat.

      2
      18
    • Jarosław Brzęczek pisze:

      Dlaczego nie napiszę o synach Bujakowej, moim i bracie?
      – bo to nie oni kandydują w tych wyborach.

      Za to znając wójta Praskiego, jego brak ogłady, honoru i zahamowań, jestem pewien, że wraz z Zalskim z Nowin, tematy te zdążą poruszyć w kolejnych materiałach wideo.

      Ja spokojnie czekam, aż pan Praski tematy syna Bujakowej, albo takie, które dotyczą rodzin, a nie kandydatów wyciągnie.

      Materiał wideo sprzed dwóch lat czeka na ponowne odkrycie przez wyborców, nie ma powodu, by go szerokiej rzeszy odbiorców nie zaprezentować. Wójt zarzuca mi ciągle kłamstwa w gazecie, dajmy szansę zaprezentować się prawdzie.

      A co na to szanowni czytelnicy, kto jest za ponownym odkryciem wideo?

      Pozdrawiam
      JB

      30
      1
    • Stefan pisze:

      Czy ja wiem czy to dobry pomysł??U wielu o słabszych nerwach pojawi się cofka, sam osobiście posiadam ten plik i w momencie kiedy troszkę waga mi podskoczy obejrzę i do kibelka. Kilka dni w ten sposób i już waga na swoim miejscu 🙂 Najlepsze te buziaczki, zrzut pewny 🙂

      25
      2
    • Z Panek pisze:

      Po pierwsze redaktorze klobucka.pl – czytaj ze zrozumieniem bowiem nikt nie domaga się prawdy o twoim bracie, wszyscy wiemy jak jest więc byłoby to dużym kontaktem. My w przeciwieństwie do ciebie zachowujemy normy społeczne i potrafimy się wykazać choćby empatia. Gdybyś zapomniał stan swojej rodziny to przypominam – twoja matka ma dwóch synów, no chyba że już się jej wyparłeś.
      Po wtóre – jest oczywistym, że syn Bujak i twój nie startuje Ale syn sekretarz a nawet ona sama też nie. Skoro można o jednych to i o drugich tym bardziej. Tym bardziej, że jest co pisać.

      3
      21
    • Z Panek pisze:

      I widzę, że jest ż redaktorem gorzej jak źle. Już sam że sobą zaczyna gadać.
      Klobucka.pl – Leszek – Stefan …. A tak naprawdę Jarosław. Czyżby brak rozmówców? W lusterku samemu że sobą też nie bardzo…. bo z Jarosławem to wstyd..

      2
      24
    • Stefan pisze:

      Mówisz sam o sobie ?? Z panek-Pankiewicz-a naprawdę Kubuś ????

      18
    • Ela pisze:

      Do Jarosław Brzęczek : Panie redaktorze tym filmikiem nie wystraszysz już Wójta , godność i honor to stracił 2 lata temu , teraz walka jest o ” koryto” , a tu nie ma żadnych zasad , kto przekona wyborców to będzie ustawiony na kolejne 5 lat.

      23
      1
    • Z Panek pisze:

      Redaktorze, ja ani nie jestem Pankiewicz ani Kubuś więc daruj sobie. Możesz wróżyć dalej. I nie mierz ludzi swoją miarą. Ludzie z natury są dobrzy… I uczciwi… trochę wiary nie zaszkodzi. Nie każdy jest ZŁYM człowiekiem jak ty

      3
      20
    • Panek pisze:

      Ty za to Brzęczek jesteś człowiek honoru. Miną 4 lata kadencji P. Bujak i stanie się Twoim wrogiem bo trzeba bedzie wypromować kolejnego kandydata. Wtedy zapomnisz wieczorne herbatki po 20 u P. Uli. Jak ci nie wstyd.

      3
      13
    • Jarosław Brzęczek pisze:

      Nigdy nie byłem na herbatce u Urszuli Bujak, na kawie też Nie, ani przed, ani po godz. 20.

      W drugiej sprawie, nie podejrzewam, aby była w stanie zrobić dla gminy tyle złego co obecny wójt i sekretarz. To inny typ człowieka, unikający konfliktu i sporów.

      W Pankach promowałbym każdego kandydata, który daje nadzieję na zmiany w tym urzędzie. Praski to kłamca, człowiek bez honoru, o czym wprost mówią inni wójtowie, a co ja mogę potwierdzić nagraniami wideo i innymi dokumentami.

      U Zalskiego mówi, że czegoś nie robi, a ja udowadniam, że jest inaczej. To w końcu mówi prawdę czy kłamie?

      16
  42. Arkadiusz pisze:

    A czy pisał coś o dzieciach praskiego? Nie .więc ?

    25
    2
  43. Jan pisze:

    Ludzie Ludzie…. dajcie spokój członkom rodzin !!!

    co innego sekretarz, wójt, radny i inne osoby funkcyjne… to osoby publiczne, można i należy oceniać ich decyzje, zachowania oraz rozliczać z tych działań

    25
  44. Górol pisze:

    Uważajta łowiecki, baranki bo straśnie głodny wilk sie piknie przebroł w łowcom skóre i kusi łoj kusi ….

    27
  45. Ela pisze:

    Boguś może robić setki spotów , ale tylko jeden może przesądzić o wyniku wyboru , to spot z naszym proboszczem , tylko pytanie czy będzie chciał wystąpić przed kamerami , mówiąc że należy tylko stawiać na ludzi sprawdzonych , a ja tu piszę że nie ma ludzi niezastąpionych i pytam czy nie należy dać szansy ” nowym ” , czy zbyt długie rządzenie nie tworzy patologii ?

    22
  46. Nowina pisze:

    Warto przytoczyć, co pan Zalski pisał o wójcie Praskim we wrześniu 2016 roku:

    Żądamy odejścia Bogdana Praskiego!!!

    “Możesz być sobie brzydki,zły i szczery,może chcieć ci się rzygać,ale pamiętaj o jednym, mnie nie obchodzi jakiś tam Praski, tylko obchodzi mnie Wójt Praski. Co ty możesz powiedzieć o etyce zawodowej gdy “zwyrodniały czyn “próbujesz sprowadzić do ludzkich zachowań. Sprawa ta nie kwalifikuje się już do wyjaśniania ,bo słyszymy tylko zaprzeczenia i kłamstwa ze strony wójta i krążące wśród mieszkańców filmiki. Porażające jest to że krążą one wśród dzieci. Samo uwikłanie się wójta w tą aferę i skandal, dyskredytuje go do piastowania tego stanowiska. Gmina Panki zasłużyła na wójta którego nikt nie podejrzewa o tak niegodziwe czynności. Wójt Praski ma odejść a Praski niech wyjaśnia sobie swoją sprawę.Gminą niech rządzi wójt któremu każdy poda rękę. Nie jestem niczyją tubą. Ty natomiast tak,skoro nie wypowiadasz się na temat skandalu tylko krytykujesz tych co nie zgadzają się z tym,aby w życiu publicznym brali udział ludzie,na których ciąży nawet podejrzenie o dokonanie takiego niegodziwego czynu. A jak będziesz rzygał, to uważaj abyś sam siebie nie obrzygał. Andrzej Zalski.”

    “Schlebiasz sobie. Nagadałeś się,i tyle. dobrze by było abyś zastanowił się nad tym co napisałeś. To właśnie świadczy o tobie.Naprawdę nie zależy mi na tym jak oceniasz to co robię.Jest to twoja subiektywna ocena. A tak naprawdę to obiektywizm w twoim wydaniu jest żałosny. Wobec tego posłuchaj. Do obrony ma prawo każdy. Ale uwikłanie się,lub nawet podejrzanie kogoś o tak ohydne postępowanie, powoduje to że osoba piastująca publiczną funkcje musi z tej funkcji ustąpić a później niech się broni i niech się oczyszcza. Osoba Praski nie jest przypisana na stałe do stanowiska wójta. Zrozumiałeś teraz o co tutaj chodzi? W chwili obecnej ten pan nie może pełnić tej funkcji. On szkodzi gminie. Nikt nikogo nie niszczy. Zniszczył Praski sam siebie. Gdyby nie ta afera oraz jego postawa nikt by go nie krytykował. Na pewno jestem lepszym dziennikarzem niż on wójtem. Nikt mnie o tak ohydne niegodziwości nie oskarża. A to jak mnie nazwiesz w polemice to tylko o tobie świadczy. Nie zależy mi na szacunku od takiego człowieka jak ty. Andrzej Zalski.”

    23
    1
  47. Lopez pisze:

    Nagle Pan Zalski zapałał taką miłości do wójta, że usuwa nawet nieprawomyślne komentarze. No cóż, starożytni mawiali pecunia non olet…

    20
  48. Jan pisze:

    Czyżby jakiś wspólny geszeft ???

    20
    1
  49. Agata pisze:

    co za chore łapanie za słówka przez Pana Brzęczka, przecież Panu Kubie nie chodziło o żadne teczki, które ma Gmina tylko, że Pan Brzęczek ma swoje teczki z zeznaniami a Wojt Z Sekretarz swoje. Byłam bezstronna, ale teraz widać jak na dłoni, kto prowadzi brudną kampanie!!!!!!!! A co do syna Pani Bujak, jeśli Pan Brzęczek czepia się kogoś kto jest bliski Pani Sekretarz w związku ze stażem, a Sekretarz jest osobą publiczną, w związku z tym Pani Bujak startując na wójta też już chyba taką osobą jest. Mówicie o brudnej kampani… Żal… Nakręcacie sytuacje dziwne i żenujące więc się nie dziwie, że wójt ripostuje. Co to za chora akcja po wywiadzie Praskiego z Pana Brzęczka strony???? Czemu po wywiadzie Pani Bujak nikt jej nie krytykował, za to, że poszła do dziennikarza z wyrokiem?

    3
    20
  50. Lopez pisze:

    @Agata
    Ja nie wiem o co chodziło panu Wachowskiemu, jeśli Pani wie, to dobrze. Zaczyna dyskusję, niech więc dyskutuje. Przeciwko wójtowi nie trzeba natomiast prowadzić żadnej brudnej kampanii. Sam się kompromituje na każdym kroku. Wójtowi brakło już argumentów więc przeszedł na dyskusję ad personam, a jego wypowiedzi nie budzą już nawet we mnie oburzenia. Budzą politowanie, jak nisko moralnie mógł upaść człowiek, dla władzy. Teraz sobie wójt o wszystkich przypomniał. Szkoda, że zapraszany do KS Panki nie znalazł czasu. Kłamać na temat Klubu umie bez zająknięcia. Kończąc, szczerze wątpię by wójt czytał Schopenhauera, ale niech wie, że ad personam to już ostatni argument w dyskusji.

    27
    2
    • Yusuf pisze:

      jak już tak się tych dzieci czepiamy, to może warto przypomnieć, że zięć włodarza dwa lata temu w Częstochowie prowadził nielegalne kasyno przy ul. Kościuszki w Schottcie.

      Policja i izba celna zrobili nalot i przybytek zamknęli. Nie wiem czy dzieciak miał wyrok czy nie. Z prawem mu jednak nie jest po drodze. W Pankach też chciał z teściem interesy robić, jakaś działeczka za remizą, myjnia.

      Nie wyszło. Ale chyba wójt nie myślał, że to też nie wyjdzie jak się do dzieci przypierdala?

      Jakby było mało, to pisać. Napiszę jak się robi interesy zbierając na niepełnosprawnych na parkingach w Katowicach i innych miastach na Śląsku. Czterdzieści procent prowizji dla wolontariuszy.

      21
      2
    • Lopez pisze:

      Yusuf, ale to przecież nie wina wójta. On tak zarobiony, tak zajęty sprawami mieszkańców Gminy…

      20
  51. Zdzisław pisze:

    Chciałem zwrócić uwagę że członkowie rodziny Pani Bujak nie biorą udziału w żadnych dyskusjach czy polemikach.
    Zachowajcie resztki kultury i nie atakujcie osób postronnych !!!!
    Członkowie rodzin to prywatne osoby nie publiczne !

    28
  52. Lidka pisze:

    Kumple Bodzia mają niezły ubaw z tych filmików co kręci z Zalskim , śmieją się że może któryś dostanie Oskara ! żenada

    27
    3
  53. Wyborca pisze:

    Wójcie !
    nie pomoże Ci filmowa propaganda !!
    na nic pomoc redaktora Zalskiego !!

    Wójcie może Urban pomoże co ?

    29
    1
  54. Krzysztof pisze:

    no czego to się nie robi żeby przy korycie sie utrzymać !

    22
    2
  55. Nowina pisze:

    Pan Zalski, który jest teraz wielkim przyjacielem wójta w październiku 2016 roku pisał tak:

    “Tak powiedziawszy to czy jest to tak wielką zasługą wójta Praskiego że dla gminy zrobił tak wiele? Czy pozyskał te środki z zewnątrz? Jeżeli tak to czy pracował za darmo? Ile musi tyrać mały przedsiębiorca aby zarobić kwotę ponad 130 000 zł rocznie? Wójt Praski nic nie zrobił za swoje pieniądze. Pracujemy wszyscy w firmach. Otrzymujemy miesięczne pobory. Nasza praca przysparza korzyści dla firmy. Czy obnosimy się z tym, chwalimy się jak wiele firma zawdzięcza naszej pracy? Nie będzie mnie to przyjdzie drugi i także będzie pracował. Władze gminy Panki zadłużyły gminę. Nawet gdy gmina pozyska środki z zewnątrz to i tak ich nie wykorzysta, bo nie będzie miała na udział własny. Czy jest to powód do chwały? Dlatego proponuję aby potraktować to jako zwykłą rzecz, Wójt i Rada w ramach swoich uprawnień i obowiązków zrobili to o czym piszą zwolennicy wójta. Za takie działania go chwalą. Ale są zasady i procedury. Musimy w ramach tych zasad umieć poruszać się. Jeżeli je łamiemy jak to zrobił wójt Praski to trzeba ponieść konsekwencje. Ładnie prezentował się na skandalicznych filmikach, tylko że społeczeństwo Gminy Panki nie wybrało go na funkcje aktora filmu porno, tylko na gospodarza gminy. I jestem przekonany że w gminie Panki takich kandydatów na wójta jak Praski jest dużo. Nie będzie on to będzie drugi. I zawsze mamy nadzieję że będzie lepszy. Andrzej Zalski.”

    No i klasyk:

    Nowiny Kłobuckie
    3 września 2016
    “Gazeta Nowiny Kłobuckie, zapewnia wszystkim czytelnikom pomoc prawną, w sytuacji, gdyby Wójt Panek podjął czynności prawne, w stosunku do osób, które krytykują jego poczynania i działania. Oświadczenie o zapewnieniu pomocy prawnej, spowodowane jest wystąpieniem czytelników o udzielenie pomocy na odgrażania się wójta. Andrzej Zalski.”

    13
    1
  56. Ela pisze:

    Nawet ściemnia że zwolni sekretarz. Kto w to uwierzy.

    21
    3
    • Lopez pisze:

      Serio? To może jeszcze metro Koski-Kostrzyna obieca! Choć biorąc pod uwagę sposób, w jaki wójt “podziękował” swoim radnym, to już nic mnie nie zdziwi.

      21
      1
    • Patrycja pisze:

      Ludzie czasami trzeba czasu żeby zrozumieć jacy ludzie na s otaczają.Dziwie się Panu Praskiemu że chce dokończyć swoją pracę w takiej gminie gdzie nie szanują niczego i nikogo.Pani Bujak porywa się na coś o czym nie ma pojęcia i nie mówię tego złośliwie… praca jako pielęgniarka a menadżer gminy to dwa różne zagadnienia .na rozmowy związane z negocjacjami nie można wziąść przygotowanej wypowiedzi!!! Tu potrzebna jest charyzma. Trzeba być obiektywnym i wybrać lepsze zło.Pan Praski jak wygra wyciągnie odpowiednie wnioski i potoczy się ludźmi godnymi funkcji sekretarza i urzędników.Licze na to że tak będzie.

      3
      23
    • Swojak pisze:

      Z ostatniej chwili !!!
      Jak tylko wybierzemy Bodzia to
      będziemy mieli w całej gminie:
      – linie tramwajowe
      – metro
      – lotnisko
      – obwodnicę Panek
      To takie drobiazgi które od ręki załatwi … bo co jak co w załatwianiu jest najlepszy tak rzeczy jak i ludzi..

      23
    • Lopez pisze:

      @Patrycja
      Szkoda, że pan Praski przez 8 lat nie wyciągał wniosków, czasu było aż nadto. Ten menedżer gminy też zaczynał bez żadnego doświadczenia, jako człowiek pana prezesa. Pan prezes rzekł i zakład zagłosował na bliżej nikomu nieznanego pana ze Złochowic, a że pan prezes znaczył wówczas wiele nie tylko na zakładzie, to się udało w całej Gminie. Tenże potem wykorzystując masę projektów i inwestycji przygotowanych przez poprzedniego wójta Zbigniewa Wydmucha i jego ludzi wygrał ponownie wybory. Jak przyszło rządzić samemu to mamy to, co wszyscy widzą. Druga kadencja to dramat i postępująca degrengolada naszej Gminy.

      22
  57. Śmiechu warte pisze:

    Pani Patrycjo, a co takiego Praski wynegocjował?

    Nowiny Kłobuckie
    28 lipca 2017

    “Poprosiliśmy wójtów i starostę z naszego powiatu o komentarz na temat wyłamania się wójta Panek Bogdana Praskiego z ustaleń dokonanych przez wójtów gmin i starosty naszego powiatu dotyczących wspólnego wystąpienia o środki na Regionalne Inwestycje Terytorialne.
    Jerzy Zakrzewski, burmistrz Kłobucka: Głosowanie było jednogłośne. Wszystkich umów należy dotrzymywać, a jeśli ktoś łamie słowo raz, to trudno zaufać, że nie zrobi tego ponowie. Tak się po prostu nie postępuje. Mimo prób mediacji przez starostę Henryka Kiepurę – szefa lokalnego PSL do którego przecież należy wójt Panek, Bogdan Praski nie wycofał się ze swojego pomysłu.”

    16
    1
  58. Stefan pisze:

    Patrycja Ty sama w to nie wierzysz co piszesz.

    15
    2
  59. Górol pisze:

    No przeca zapominata o straśnie waznej sprawie ! Mianowicie –
    Na to by było lepi mioł 8 rocków a to przeca sporo !!

    20
  60. IRENA pisze:

    W tych spotach Bodzio pokazał mieszkańcom , ile zrobił dla naszej gminy . 4 listopada wygramy !!!!!

    1
    19
    • Zdzichu pisze:

      No prawda !
      takiego BAJZLU to jeszcze nigdy nie było jak za rządów Wspaniałego Nieomylnego Bodzia !!

      HAHAHAHA

      21
  61. Anka pisze:

    Podobno będziemy mieć w Gminie nowe stanowisko jak mówi Pani Ula jak wygra to powoła ZASTĘPCĘ WÓJTA w osobie Krzysztofa Antonczaka .Nowe stanowisko nowe koszty głosy wyborców P.Krzysztofa w jakimś celu na Ule ?!czy ktoś to wytłumaczy ???

    23
    • Anulka pisze:

      Oj Anka a skąd ty masz takie informacje ?? wierzysz w to co ludzie mówią ?? Ja wiem ze niedługo Święta Mikołaj i wogóle ale żeby w takie bajki wierzyć ?. W Pankach mamy już zastępcę wójta i nie jest nim Pan Antończak ?. A jeśli lubi pani słuchać bajek polecam te bardziej znane np Czerwony Kapturek albo wilk i siedem koźlątek.

      15
      1
    • Beti pisze:

      Nie siej propagandy. Co za bzdura. To że ktoś popiera kandydata nie znaczy że zaraz musi dostać stołek. Tym tropem można by stwierdzić że zastępcą lub sekretarzem będzie Wydmuch bo zrezygnował z kandydowania na rzecz innych kandydatów.

      16
      1
    • Super pisze:

      A ja słyszałam ze Antonina ma do Panek przyjechać.

      11
  62. Arkadiusz pisze:

    Teraz mamy wójta i sekretarz których wiecznie nie ma w urzędzie a mimo to biorą kasę wystarczy sprawdzić ile pani wachowska pisze sobie nadgodzin

    24
  63. Jan pisze:

    Podobno będziemy mieć w gminie nowe stanowisko… jak wygra Bodzio ..
    Rzecznikiem prasowym zostanie Urban !
    I będzie nowy wydział w urzędzie :
    Wydział PROPAGANDY !
    może znowu załapią się fachowcy z gazetki “wPankach”… za jedne 13 tysiaków

    20
    • Beti pisze:

      Kozak, Kozak na zastępcę Wójta!!!!!

      17
    • Franek pisze:

      Pan Kozak widać nie umie się pogodzić z wynikiem wyborów i przegraną …
      zupełny brak kultury !
      Aha i dziećmi z przedszkola się nie zastawiajcie … bo w remizie będziecie mieli ciepło kosztem przedszkola ale żeby pralkę do przedszkola kupić to już strażakom i Panu Kozakowi nie przyszło do głowy !!

      17
  64. Michał pisze:

    W dzisiejszym odcinku kabaretu na Nowinach gość specjalny – sołtys Kozak. Pan sołtys postanowił “obrzucić błotem” panią Bujak. Zapomniał tylko, że mieszkańcy Praszczyk, na których się powołuje pokazali mu “czerwoną kartkę” w głosowaniu do rady gminy. Zajął ostatnie miejsce, a wygrał kandydat z komitetu pani Bujak.

    Ponadto, wójt żalił się, że nikt “znaczący z gminy” nie chce z nim rozmawiać, bo nie chce być opisany w gazecie. Mi się wydaje, że nikt nie chce rozmawiać, bo jest pan wielokrotnie przyłapanym na kłamstwie człowiekiem.

    W tym miejscu warto przypomnieć pewien wpis (chyba nadal aktualny?) pana Zalskiego, który teraz – jak sam powiedział – prowadzi kampanię Praskiego.

    Nowiny Kłobuckie (3 września 2016)
    „Gazeta Nowiny Kłobuckie, zapewnia wszystkim czytelnikom pomoc prawną, w sytuacji, gdyby Wójt Panek podjął czynności prawne, w stosunku do osób, które krytykują jego poczynania i działania. Oświadczenie o zapewnieniu pomocy prawnej, spowodowane jest wystąpieniem czytelników o udzielenie pomocy na odgrażania się wójta. Andrzej Zalski.”

    19
  65. Anka pisze:

    Rozumiem komentarze zwolenników Pani Bujak jak Jana czy Arka ale jak zwykle nie ma rzetelnej odpowiedzi wszyscy piszecie jak dobrze sobie poradzi Bujak a tymczasem nowe stanowisko dogadane za głosy .to koszty niemałe a tak ma być czysto czytelnie przejrzyście ile takich niespodzianek ma nowa Wójt???

    3
    15
    • Obserwator pisze:

      Aniu chciałem zapytać skąd takie informacje? Poza tym wedlug Twojej logiki zarzut taki można postawić każdemu kandydatowi który jest w II turze bez względu na to kto startuje !!

      14
    • Yusuf pisze:

      Antończaka poparcie nie jest potrzebne, żeby Bujakowa wygrała z byle onanistą. Poparł ją, bo tak należało postąpić. Gdyby on wszedł do drugiej tury, Ona by poparła jego. Znamienne, że Praskiego popiera półanalfabeta, który czytając z kartki przed referendum dukał i stękał, a w imieniu żony zrobił błąd ortograficzny. Teraz strażaków zawstydza Komendant Gminny OSP z najniższą liczbą głosów na radnego z Praszczyków.

      To właśnie elektorat Bogdana, który chce mieć reerekcję 😛

      19
    • Dziad pisze:

      Kinder niespodzianka to będzie nie martw się.Jakie rzeczy mogą wyjść na jaw jak będzie nowa Pani Wójt.To się zdziwisz .

  66. Anka pisze:

    Czemu redaktor nie wpuszcza moich komentarzy są bezstronne cenzura czy co bo może komuś się nie spodoba ???to ta wolność prasy jak jest tak jak chcecie to idą w przeciwnym razie nie ukazują się

    1
    14
    • Anulka pisze:

      Naprawdę zastanawiające jak Pani szybko tworzy te nowe stanowiska pracy w urzędzie do tego jeszcze szybciej je obsadza ? mysle ze powinna przestawić Pani swoją kandydaturę na rzecznika Urzędu Gmina w Pankach.

      18
      1
  67. Zdzisław pisze:

    Chciałbym zwrócić Państwa uwagę że decyzje kadrowe należą do kompetencji wójta i rady gminy…( odpowiadają także za tych pracowników)
    i tak było również przez 8 ostatnich lat ! Nie przypominam sobie że ktoś inny decydował o tych sprawach poza uprawnionymi organami.
    Oczywiście decyzje te powinny być rozsądne… czy były dotychczas… to już kwestia oceny każdego z mieszkańców.

    16
  68. Wąski pisze:

    Myślę że z pewnością zainteresuje się Pani Ania równie dociekliwie drugim kandydatem, który obiecywał kandydatom na radnych (już dużo wcześniej) kto będzie przewodniczacym itd. …. i to jeszcze przed głosowaniem.!! czy to nie budzi Pani oburzenia Pani Aniu?
    A skąd wiadomo jaki będzie wynik wyborczy?

    21
  69. Arkadiusz pisze:

    Niech mieszkańcy sami wybiorą w niedzielę czy chcą wójta który za dziesięć tys miesięcznie i sekretarz za drugie tyle zamiast poświęcać czas rozwojowi gminy siedzą na monitoringu szukając materiału na donosy na wybranych mieszkańców urządzając w ten sposób polowanie na mieszkańców gminy,siedzą na Facebooku,przeglądają oferty biur podróży…….ja mówię stanowcze nie

    23
  70. IRENA pisze:

    Wójt oczyszczony z sex afery !!!!!!!!! Antonina przyznała się i przeprosiła na fb .

    1
    19
  71. mieszkańcy pisze:

    4 listopada wyborcy rozliczą Bodzia przy urnie ! na pralkę do przedszkola nie ma , ale ładnie lekką ręką wydaje się pieniądze podatnika po 5- 7 tys . zł na nagrody , gazetki ( darmowe ? ) , adwokatów !

    20
  72. Neli pisze:

    Co to za przeprosiny były dzieci by to napisały z resztą każdy by mógł to napisać i utworzyć konto i wysłać.Nie wierze w to i te talizmany.Zalski powinien zaprosić Antonine i zrobic wywiad jak to było .Tak do końca nie jest to wyjasnione ucichło i po sprawie. Koñ by sie usmiał a kobyla by sie zryła.

    19
  73. mieszkańcy pisze:

    W Nowinach na fb szef Ekomexs-u swoim wpisem “szczela” Bodziowi w “kolano” i to tuż przed wyborami , mówiąc o pogłoskach o przyłączeniu naszej gminy do Przystajni .

    14
  74. Lopez pisze:

    Kampania nabiera rumieńców. W walkę na rzecz obecnego wójta włączyli się nawet pospolici przestępcy. Kradzież banneru, zaklejanie plakatów. Widać, że już nawet do przestępstw i wykroczeń dochodzi. Pan wójt zapewne nic nie wiec, 24 godziny na dobę pracuje na rzecz gminy…

    16
  75. Świadomy pisze:

    Ludzie niech Was nie dotknie przedwyborcza skleroza lub amnezja dotycząca 8 lat rządów obecnego wójta !!!

    Aha !
    I naiwni też nie bądźcie że zmieni się na lepsze gość który śmiał sie WAM w twarz !!

    15
  76. Lopez pisze:

    Ostatnią wzmożoną aktywność włodarza można opisać starym przysłowiem – ubrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni…

    17
  77. Beti pisze:

    Lopez utrafiłeś w punkt. Bajki dla naiwnych.

    12
  78. Dziad pisze:

    Z tego co widze to ostatni wywiad to same kłamstwa po co obiecywac ze wszystko będzie: drogi na którą nie ma dotacji i te kanalizację itd jak to później będzie tłumaczone przez wojta że co kogo wina znadzie sie jakiś kozioł czy co ?Kłamstwa i dziadostwa nie toleruje .Obiecanki cacanki a głupim radość.

    12

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *