Kłobuccy policjanci wspólnie ze strażakami zorganizowali spotkanie z przedstawicielami samorządu i gminnymi urzędnikami. Celem narady było opracowanie strategii i zaplanowanie wspólnych działań zmierzających do zewidencjonowania i sprawdzenia miejsc, gdzie mogą być składowane odpady. Jednym z zadań, które spoczywa na dzielnicowych jest kontrola pustostanów, w których mogą znajdować się nielegalne składowiska.
W kłobuckiej komendzie odbyło się robocze spotkanie, podczas którego policjanci wspólnie ze strażakami z KP PSP w Kłobucku dyskutowali z samorządowcami oraz urzędnikami gminnymi z powiatu kłobuckiego. Tematem rozmów była konieczności zewidencjonowania i sprawdzenia wszystkich miejsc, gdzie mogą być składowane odpady. Osiągniętym celem spotkania było opracowanie strategii i zaplanowanie wspólnych działań kontrolnych i prewencyjnych służb. /KPP w Kłobucku/
No to teraz należy zgłosić gdzie są odpady z masarni, atheny, przedszkola.